Зовнішня реклама. Біл-борди, рекламні щити, сіті-лайти, брандмауери, бек-лайти, дахові установки, вивіски | Рекламна група — Центр Європи

Білборд, сіті-лайт, брандмауер, вивіска, дахова установка, нестандартна зовнішня реклама.

Зовнішня реклама це потужний імпульс розвитку вашого бізнесу та активний спосіб заявити про себе як про динамічно розвивається учасника ринку.
Одна із сильних сторін нашого рекламного агентства – зовнiшня реклама. За довгий час роботи ми постаралися зібрати інформацію та бази всіх великих і дрібних власників зовнішньої реклами по всьому західному регіону України, починаючи з основних обласних центрів, не забуваючи і про інші міста. Це масовий інструмент залучення уваги потенційних клієнтів, що працює на вас вдень і вночі, 24 години на добу. Ось чому продуманий дизайн і якісне виконання – запорука стабільного зростання Вашого бізнесу. Наберіть (032) 244 89 20 і ми оперативно зробимо підбірку необхідних вам площин для розміщення реклами.
Зовнішня реклама
Про площини

Білборд

або біг-борд — від англ. “big board” — велика дошка оголошень. Найпоширеніший тип зовнішньої реклами. Переважно має загальну площу 18 м? (6х3м або 4х3м). Розміщується на опорі або на стіні будівлі. Підсвітка зовнішня здійснюється 2-3 лампами.
Рис. 2 | #1

Сітілайт

Внешняя реклама(лайтбокс — від англ. “light box” — яскрава коробка) Являє собою пластикову конструкцію розміром 1,2 м х 1,8 м із загальною площею 2,15 м?. За прозорий пластик вставляється сюжет, надрукований на папері напівпрозорої. Усередині встановлені лампи денного світла для підсвічування реклами в пізній час доби.

Бренд-мауер

Являє собою величезне полотно, натягнуте на конструкцію укріплену на будівлі, може досягати тисячі і більше квадратних метрів площі. При установці бренд-мауера працюють спеціально треновані альпіністи. Нестандартність розміщення та широка свобода у створенні оригінального сюжету, висувають такий тип носія поза конкуренцією в порівнянні з іншими видами зовнішньої реклами.
Рис. 2 | #2
Внешняя реклама

Відеоекран

Одне з найновіших і динамічно розвиваючихся напрямків зовнішньої реклами. Їхнє основне завдання — донести динамічну візуальну інформацію максимально широкої аудиторії. У європейських країнах і США цей вид зовнішньої реклами застосовується порівняно давно і відрізняється найбільшою ефективністю.

Тролли

Перетяжки над дорогою мають розмір рекламної площі 5м х 1м. Баннерна тканина з великою кількістю люверсів (кожні 5-15 сантиметрів по периметру) закріплюється над проїзною частиною. Така реклама ефективна для впливу на водіїв.
Рис. 2 | #3

Дахові конструкції

Це найбільш технологічно складний вид зовнішньої реклами. Найчастіше дахові конструкції використовуються для вирішення завдань з популяризації марки або бренда.
Рис. 2 | #4

Вивіски

Це один з найбільш поширених та інформативних носіїв реклами. Вивіски бувають світлові та несвітлові. Світлова вивіска має явну перевагу в період короткого світлового дня, коли вже о п’ятій годині вечора на вулицях міст досить темно. Саме світлові короби в даній ситуації є найбільш ефективними інструментами просування товарів і брендів.
Рис. 2 | #5

Оформлення фасадів

Це ефективний, популярний і універсальний спосіб просування бренду. Тут може використовуватися безліч інструментів – вивіски, таблички, покажчики, установка світлових коробів і т.д. Однак для цього виду зовнішньої реклами важливий комплексний підхід до дизайну. Це означає, що фасад повинен бути оформлений в єдиному стилістичному напрямку, що грунтується на певній концепції, відповідної корпоративному стилю фірми.

Оформлення вітрин

Особливий вид зовнішньої реклами — оформлення вітрин. Це не просто показник статусу магазину та інструмент просування товару. Цікаво і оригінально влаштована вітрина – це свого роду архітектурна прикраса міста, іноді навіть пам’ятка, на тлі якої фотографуються туристи.
Рис. 2 | #6

Реклама на транспорті

Реклама на транспорті — самостійний вид зовнішньої реклами, який зарекомендував себе як ефективний спосіб донесення рекламного повідомлення до споживача. Розміщення реклами на траспорт з кожним роком привертає все більшу кількість рекламодавців у цей сектор ринку. РА ЦЕ — автобус