Розміщення реклами в засобах масової інформації

є не тільки найбільш популярним маркетинговим ходом, але й успішним дією по розкручуванню конкретного продукту. Протягом багатьох років найбільш поширеним і популярним засобом для передачі реклами є засоби масової інформації – преса, радіо і телебачення. Дані ресурси володіють могутньою силою впливати на свідомість величезної кількості людей, і тому є ідеальним механізмом для просування практично будь-яких продуктів.

Реклама на ТВ

Цільова аудиторія телевізійної реклами є найширшої в порівнянні з аудиторіями, що звертаються до інших засобів рекламування.
До переваг реклами на телебаченні слід віднести:

  • широке охоплення аудиторії;
  • одночасно візуальний та звуковий вплив;
  • миттєвість передачі інформації, що дозволяє контролювати момент отримання звернення;
  • можливість вибірково впливати на певну аудиторію;
  • можливість показати потенційному клієнту, як він буде почувати себе, придбавши пропонований товар або послугу;
  • большой выбор рекламных средств и форм;
  • формування довіри до продукту, можливість нарощувати вплив за рахунок великої кількості повторень.

Види телереклами

  • Пряма реклама на ТБ — відео-ролики в рекламних блоках.
  • Спонсорство — реклама, інтегрована в передачу у вигляді рекламних заставок, розміщення логотипу, інше.
  • Product placement — органічне впровадження ТВ реклами товару в сюжетну тканину фільму (або будь-якого продукту індустрії розваг).
  • Фіксоване розміщення — це модель, яка найбільш поширена на вітчизняному телебаченні сьогодні. У цьому випадку рекламодавець приймало у телевізійного каналу рекламний час, яке виступає як товар, яким торгує телевізійний канал.
  • Розміщення по рейтингам — канал продає не час, а аудиторію. При цій схемі продаж перетворюється на послугу з розміщення реклами. Рекламодавець купує свою цільову групу і велику впевненість в ефективності своєї рекламної кампанії.

У реклами на телебаченні немає єдиної ціни, все залежить від ТБ каналу, обсягів, часу доби та багатьох інших факторів. Крім того, даний сегмент в Україні постійно зростає в ціні.

Реклама на радіо

Реклама на радіо — це процес донесення інформації про бренд цільовій аудиторії (ЦА) за допомогою радіомовлення.
Реклама на радіо багато в чому схожа на телерекламу і часто використовується спільно з ТБ, особливо для реклами товарів сегмента FMCG. Вона також володіє широким охопленням цільової аудиторії і доступна майже всім верствам населення України.
Однією з основних переваг радіо є вартість розміщення реклами, яка значно нижча, ніж на телебаченні, а охоплення ЦА при цьому можна порівняти з останнім. Ціни нижче як на розміщення в ефірі, так і на створення рекламних матеріалів.
Пропонуємо:

  • співпрацю з усіма провідними радіостанціями;
  • вигідні умови реклами на радіо – проведення спеціальних заходів (конкурси, ігри, спонсорство, інше);
  • вибір оптимальних каналів розміщення;
  • аналіз розподілу аудиторії протягом дня – дані власних маркетингових досліджень у всіх областях країни;
  • виготовлення радіороликів.

Переваги радіореклами:

  • більше 90% українців мають радіоприймач, 80% українців щотижня слухають радіо;
  • радіо слухають всі категорії населення вдома, в машині, на роботі;
  • радіо — єдине ЗМІ, що змушує працювати уяву;
  • радіо — порівняно недорогий засіб масової інформації.

Виготовлення радіороликів

На відміну від телевізійного ролика, на виробництво якого вам знадобиться не одна тисяча доларів-грошей, та й вже точно не 3 дні, радиоспот виготовлять за 3 дня, ну максимум за 5, та й ви заплатите 100-300$, якщо звичайно не станете залучати “зірок”, хоча зараз це досить модно.
Неодноразові перевірки показують, що мозок здатний сприйняти вимовлене слово за 140 мілісекунд, а на розуміння друкованого слова потрібно 180 мілісекунд, та й слухове сприйняття триває в 45 разів довше, ніж зорове.

Реклама в пресі

Реклама в пресі — самий надійний спосіб, який легко аналізується, оцінюється і контролюється за різними параметрами, що дуже важливо для рекламодавця. Цей вид реклами є одним з найбільш вивчених. При грамотному таргетування, виборі формату реклами, кількості випусків і інших факторах можна досягти значної ефективності.
Ефективне розміщення реклами в пресі багато в чому залежить від якості його змісту і форми, в якій вона подається. Але не менш важливими факторами, що впливають на ефективність, є відповідність повідомленням засоби поширення реклами, а також розмір, час і кількість публікацій оголошення.


Види реклами в пресі:

  • блочна реклама;
  • рядкова реклама;
  • спонсорство рубрики;
  • pr на правах реклами (починаючи від новин, закінчуючи інтерв’ю та замовленими статтями).

Види друкованих видань:

  • рекламні та довідково-рекламні видання;
  • загально-тематичні видання;
  • інформаційно-розважальні видання;
  • суспільно-політичні видання;
  • ділові видання;
  • спеціалізовані видання.

Ціна на розміщення реклами в пресі залежить від терміну розміщення, кількості подач, обсягу рекламних блоків, тиражу і популярності цього видання. Не залежно від періоду розміщення, ми рекомендуємо зробити мінімум 3-4 подачі (розміщення рекламного блоку) в необхідної вам пресі.


Мінімуми реклами в пресі

Поспілкувавшись, ми складаємо вам декілька рекламних планів на різні бюджети. Підбираємо потрібні вам ЗМІ, спираючись на ваші дані (бюджет, аудиторію, сфера діяльності, регіонального, вік аудиторії, її дохід і багато чого іншого), затверджуємо з вами, підписуємо договір і розміщуємо.