BTL-акція, BTL-кампанія, промо-акція

Напрямок BTL визнано одним з найефективніших інструментів просування продукту

BTL заходи дозволяють не тільки створити сприятливий імідж компанії, познайомити покупця з продукцією, зацікавити потенційного споживача, а й надати всю необхідну інформацію щодо придбання, використання і зберігання товару / послуги.

В агентстві професійно займаються BTL проектами, організацією та проведенням заходів щодо просування товарів і фірмових марок.

BTL-команда агентства складається з фахівців, що успішно реалізують повномасштабні заходи по Західній Україні.
BTL (від англ. below the line, дослівно «під рисою») – оригінальне рекламне рішення, не передбачає трансляцію в традиційних рекламних носіях. Включає промо акції, презентації, дегустації та інше.

BTL-проекти за участю нашого персоналу допоможуть вам донести до клієнтів необхідну інформацію про Ваш товар, допоможуть сформувати імідж вашої компанії а також підвищать продажі.

Пропонуємо:

  • спільне просування продуктів (cross-promotion);
  • презентації, консультації, демонстрації (event-marketing);
  • стимулювання споживача і стимулювання товаропровідної мережі (consumer promotion і trade-promotion);
  • обмін продукції конкурентів на запропонований продукт (switch-selling);
  • ігровий промоушн, розіграші призів;
  • стимулювання продажів на місцях реалізації продукції (sales promotion);
  • cемплінг – безкоштовна роздача пробних зразків продукції;
  • видача призів за купівлю (premium-promotion);
  • дегустації (tasting), анкетування;
  • організація і робота на виставках (hostess support).
Розповсюдження листівок

Досвідчені промоутери привернуть увагу покупців, забезпечать роздачу флаєрів і листівок. У промо-акції беруть участь промікі, що пройшли спеціальну підготовку та тренінги.

Ключову роль у будь-якій BTL-акції грає кінцева ланка – промоутер. Унікальність в тому, що, будучи, по суті, нижчою ланкою будь-якої BTL-структури, промоутер є в той же час її єдиною незамінною частиною.
Зазвичай промоутерами працюють молоді люди у віці від 20 до 25 років. Враховуючи це, складно сформулювати поняття “професійного” промоутера. Швидше за все, в даному випадку багато залежить від особистісних якостей промоутера і його харизми.
Мало хто підозрює, що промоутер починає працювати над конкретною BTL-акцією задовго до того, як виходить неспоредственно на точку проведення. Промоутери проходять тренінги, під час яких вивчають основні властивості товару або послуги, яку будуть просувати в майбутньому. Іноді тренінги тривають до двох тижнів, якщо пропонується широка лінійка продуктів, і їх відмінності іноді важко розрізняються. Після тренінгів промоутери часто розбираються в продукції рекламованого бренду краще продавців цієї продукції, і на час акції виконують функції останніх.
Головна зброя і гідність промоутера – особиста привабливість. Від наявності або отсутсвия оного часто залежить успіх акції. Менеджери, що підбирають промоутерів під BTL-акції, підтвердять, що знайти людей, що володіють достатніми особистісними якостями для забезпечення успіху акції, часом непосильне завдання.

Організація відкриття найбільшого супермаркету «Сільпо» в західному регіоні

  • Монтаж основної сцени
  • Поки що все на своїх місцях
  • З ліва Галя, праворуч Карина, частина нашої групи
  • Поки йшли приготування, двоє клоунів розважали дітлахів
  • Нестандартне розповсюдження запрошень на відкриття
  • Залучення уваги ЦА
  • Люди з цікавістю дивилися за тим, що відбувалося
  • Центральна частина міста була взята під контроль ходулістів
  • Краса
  • Дуже приємна людина
  • А це вже вистава, театр на ходулях
  • Почалися розіграші призів
  • Конкурси різні
  • Живий виступ
  • Всім все подобається
  • Хепі Енд

Промо-акція по просуванню лінії принтерів «Canon Pixma», а також фотоапаратів «Canon»

Весь модельний ряд «Canon Pixma» об’єднює застосування нового оригінального дизайну, нових друкованих голівок і комплектація сучасним набором програмного забезпечення.

Промо-акція по просуванню фототехніки «Canon»

Консультанти «Canon» працюють в точках разом з промоутерами, які проводять шоу, та консультують по фотоапаратам «Canon» та принтерам «Pixma». Промоутери фотографують відвідувачів супермаркету електроніки, відразу роздруковують та дарують фотографії.


Презентація колекції весна-літо 2011 «Villaggio Passione»

«Villaggio Passione» – нова колекція сезону весна-літо ’11 бренду «Luciano Carvari». Івано-Франківськ.

Презентація колекції

Мета акції: проінформувати ЦА про нову колекцію.

Презентація колекції

Міми роздають каталоги, дарують відвідувачам брендовані овочі: зелену цибульку, маленький красивий бурячок, красиву морквину, яблука, пучки петрушки та кропу.

Get the Flash Player to see this content.

Дегустація фруктової та ексклюзивної колекції напоїв «Lipton», а також видача подарунків за покупку

Цільова аудиторія: жінки 25-45 років, ядро ??30-39, сімейні, які працюють, з рівнем доходу – середній і вище. Місце проведення акції: великі і мережеві супермаркети.

Дегустация и выдача подарка за покупку
У торгівельній точці, за лінією кас розташований дегустаційний стіл. Два промоутери працюють за промо-столом, займаються приготуванням чаю, вітають покупців, запрошують взяти участь в акції «Подарунок за покупку»

Підтримка початку продажів «Kleenex». Промо акція

«Новинка на ринку – Kleenex® Premium Comfort!».Цілі акції: ознайомлення споживачів з новинкою, активізація первинних продажів продукції, перемикання споживачів з конкурентних брендів на «Kleenex», формування первісної лояльності до продукту, формування іміджу «Kleenex» як бренду, що піклується про сім’ю.

Промоакція, промоутер
Механіка промо акції: купи одну або дві упаковки «Kleenex Premium Comfort» та збережи чек. В один із днів обміняй зібрані чеки на приз.

Ліфлетинг для «ОГО» та «Ютрай». Роздача листівок, іншими словами

Цілі: максимально донести інформацію ЦА про акційні пропозиції від «ОГО Модем» і «Ютрай»

Розповсюдження листівок

Промоутери вручали листівку представнику ЦА і вимовляли промо-текст. Коли споживач виявляв інтерес чи виникали додаткові запитання про продукт, промоутер відповідав споживачеві згідно вивченої інформації на тренінгу.

ПослугиВартість
Поширення листівок, проведення промо-акцій. Кількість робочих годин промоутеравід 3 до 15 20 грн./година
від 16 до 3022 грн./година
від 31 до 7019 грн./година
від 71 і більше17 грн./година
Поширення листівок під двірники припаркованих автівок від 1 000 до 4 0000,20 грн./шт.
від 4 001 до 6 000 0,18 грн./шт.
від 6 000 і більше0,15 грн./шт.
Розклеювання оголошень і плакатівдо 5 000 шт.0.25 грн./шт.
більш ніж 5 000 шт.0.20 грн./шт.
Соціологічні опитуванняна вулицях і в торгових центрах25 грн./година
за місцем проживання (квартирний)2 грн./квартира
Поширення листівок по поштових скриньках5 – 8 коп./шт.
Супервайзер проекту25 грн./точка
* Вартість для листівки формату А5

В нас є три ростові ляльки

Ростові ляльки
Зверніть увагу на ростові ляльки. Такі ляльки не залишать байдужими нікого, від малюка, до дорослої людини. Ростові ляльки відмінно працюють на презентаціях, церемоніях, промоакціях, вечірках, корпоративних заходах, костюмованих карнавалах, шоу. Для ефективної роботи промоутера в такому костюмі передбачений каркас і рукавички, що дозволяють зручно роздавати рекламні матеріали.
Уявіть, скільки задоволення дітям доставлять улюблені герої, що пропонують щось незвично смачненьке. Але дитячим задоволенням промоушен не обмежується. Прокинувшись наступного дня, дитина знову згадає симпатичну тваринку і влаштує скандал батькам, якщо не отримає ще одну упаковку, порцію вашого товару.
ПослугиЧасВартість
Робота ростової лялькивід 3 до 15 150 грн./година
від 15 до 25140 грн./година
від 25 до 35130 грн./година
від 35 і більше120 грн./година
Ціни вказані з урахуванням ПДВ
Рекламна група — Центр Європи — це величезний досвід успішної роботи в сфері торгового маркетингу: BTL, промоакції, презентації, мерчендайзинг; event послуг: організації корпоративних заходів і свят, конференцій.