BTL-акція, BTL-кампанія, промо-акція
Напрямок BTL визнано одним з найефективніших інструментів просування продукту
BTL заходи дозволяють не тільки створити сприятливий імідж компанії, познайомити покупця з продукцією, зацікавити потенційного споживача, а й надати всю необхідну інформацію щодо придбання, використання і зберігання товару / послуги.
В агентстві професійно займаються BTL проектами, організацією та проведенням заходів щодо просування товарів і фірмових марок.
BTL-команда агентства складається з фахівців, що успішно реалізують повномасштабні заходи по Західній Україні.
BTL (від англ. below the line, дослівно «під рисою») – оригінальне рекламне рішення, не передбачає трансляцію в традиційних рекламних носіях. Включає промо акції, презентації, дегустації та інше.
BTL-проекти за участю нашого персоналу допоможуть вам донести до клієнтів необхідну інформацію про Ваш товар, допоможуть сформувати імідж вашої компанії а також підвищать продажі.
Пропонуємо:
- спільне просування продуктів (cross-promotion);
- презентації, консультації, демонстрації (event-marketing);
- стимулювання споживача і стимулювання товаропровідної мережі (consumer promotion і trade-promotion);
- обмін продукції конкурентів на запропонований продукт (switch-selling);
- ігровий промоушн, розіграші призів;
- стимулювання продажів на місцях реалізації продукції (sales promotion);
- cемплінг – безкоштовна роздача пробних зразків продукції;
- видача призів за купівлю (premium-promotion);
- дегустації (tasting), анкетування;
- організація і робота на виставках (hostess support).

Досвідчені промоутери привернуть увагу покупців, забезпечать роздачу флаєрів і листівок. У промо-акції беруть участь промікі, що пройшли спеціальну підготовку та тренінги.
Ключову роль у будь-якій BTL-акції грає кінцева ланка – промоутер. Унікальність в тому, що, будучи, по суті, нижчою ланкою будь-якої BTL-структури, промоутер є в той же час її єдиною незамінною частиною.
Зазвичай промоутерами працюють молоді люди у віці від 20 до 25 років. Враховуючи це, складно сформулювати поняття “професійного” промоутера. Швидше за все, в даному випадку багато залежить від особистісних якостей промоутера і його харизми.
Мало хто підозрює, що промоутер починає працювати над конкретною BTL-акцією задовго до того, як виходить неспоредственно на точку проведення. Промоутери проходять тренінги, під час яких вивчають основні властивості товару або послуги, яку будуть просувати в майбутньому. Іноді тренінги тривають до двох тижнів, якщо пропонується широка лінійка продуктів, і їх відмінності іноді важко розрізняються. Після тренінгів промоутери часто розбираються в продукції рекламованого бренду краще продавців цієї продукції, і на час акції виконують функції останніх.
Головна зброя і гідність промоутера – особиста привабливість. Від наявності або отсутсвия оного часто залежить успіх акції. Менеджери, що підбирають промоутерів під BTL-акції, підтвердять, що знайти людей, що володіють достатніми особистісними якостями для забезпечення успіху акції, часом непосильне завдання.
Промо-акція по просуванню лінії принтерів «Canon Pixma», а також фотоапаратів «Canon»
Весь модельний ряд «Canon Pixma» об’єднює застосування нового оригінального дизайну, нових друкованих голівок і комплектація сучасним набором програмного забезпечення.

Консультанти «Canon» працюють в точках разом з промоутерами, які проводять шоу, та консультують по фотоапаратам «Canon» та принтерам «Pixma». Промоутери фотографують відвідувачів супермаркету електроніки, відразу роздруковують та дарують фотографії.
Презентація колекції весна-літо 2011 «Villaggio Passione»
«Villaggio Passione» – нова колекція сезону весна-літо ’11 бренду «Luciano Carvari». Івано-Франківськ.

Мета акції: проінформувати ЦА про нову колекцію.

Міми роздають каталоги, дарують відвідувачам брендовані овочі: зелену цибульку, маленький красивий бурячок, красиву морквину, яблука, пучки петрушки та кропу.
Дегустація фруктової та ексклюзивної колекції напоїв «Lipton», а також видача подарунків за покупку
Цільова аудиторія: жінки 25-45 років, ядро ??30-39, сімейні, які працюють, з рівнем доходу – середній і вище. Місце проведення акції: великі і мережеві супермаркети.

Підтримка початку продажів «Kleenex». Промо акція
«Новинка на ринку – Kleenex® Premium Comfort!».Цілі акції: ознайомлення споживачів з новинкою, активізація первинних продажів продукції, перемикання споживачів з конкурентних брендів на «Kleenex», формування первісної лояльності до продукту, формування іміджу «Kleenex» як бренду, що піклується про сім’ю.

Ліфлетинг для «ОГО» та «Ютрай». Роздача листівок, іншими словами
Цілі: максимально донести інформацію ЦА про акційні пропозиції від «ОГО Модем» і «Ютрай»

Промоутери вручали листівку представнику ЦА і вимовляли промо-текст. Коли споживач виявляв інтерес чи виникали додаткові запитання про продукт, промоутер відповідав споживачеві згідно вивченої інформації на тренінгу.
Послуги | Вартість | |||
Поширення листівок, проведення промо-акцій. Кількість робочих годин промоутера | від 3 до 15 | 20 грн./година | ||
від 16 до 30 | 22 грн./година | |||
від 31 до 70 | 19 грн./година | |||
від 71 і більше | 17 грн./година | |||
Поширення листівок під двірники припаркованих автівок | від 1 000 до 4 000 | 0,20 грн./шт. | ||
від 4 001 до 6 000 | 0,18 грн./шт. | |||
від 6 000 і більше | 0,15 грн./шт. | |||
Розклеювання оголошень і плакатів | до 5 000 шт. | 0.25 грн./шт. | ||
більш ніж 5 000 шт. | 0.20 грн./шт. | |||
Соціологічні опитування | на вулицях і в торгових центрах | 25 грн./година | ||
за місцем проживання (квартирний) | 2 грн./квартира | |||
Поширення листівок по поштових скриньках | 5 – 8 коп./шт. | |||
Супервайзер проекту | 25 грн./точка |
В нас є три ростові ляльки

Послуги | Час | Вартість |
Робота ростової ляльки | від 3 до 15 | 150 грн./година |
від 15 до 25 | 140 грн./година | |
від 25 до 35 | 130 грн./година | |
від 35 і більше | 120 грн./година |