Рекламна кампанія | Рекламна група — Центр Європи

Рекламна кампанія

Розробляємо та проводимо невеликі вже й великі кампанії по всій країні за допомогою власних потужностей.

Рекламна кампанія — комплекс заходів, що проводяться з метою залучення уваги користувачів до послуг, товарів чи продуктів, що надаються рекламодавцем. Це потік певної інформації від продавця до споживача. Основними показниками, за якими визначається величина кампанії, є охоплення цільової групи впливу, територія, на якій буде проводитися рекламна кампанія, а також бюджет.

У рамках рекламної кампанії здійснюються наступні заходи:
  • — аналіз цільової аудиторії для рекламної пропозиції;
  • — проведення та моніторинг ходу рекламної кампанії;
  • — розробка і створення унікальних рекламних матеріалів;
  • — оцінка ефективності проведених заходів;
  • — рекомендації по подальшому просуванню компанії на ринку.
Все рекламные кампании имеют одинаковые последовательности этапов. Разница заключается лишь в объеме привлекаемых ресурсов как человеческих, так и материальных. Это похоже на взрыв и предшествующую ему детонацию всех элементов. Насколько мощным воздействием будет обладать информация – зависит от ее подготовки.
Андрій Орлов, менеджер клієнтського відділу агентства Prior
just do it